Post by sonrebearphosu on Feb 5, 2022 6:25:29 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Transylvania Adventures ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Transylvania Adventures IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Transylvania Adventures 2022 version ▞▞▞
Adventure Hotel Transylvania är en fantastisk arkad, även om det upprepar samma recept som många andra plattformar som finns på Android.
Kul och det är enkelt
Spelet är snyggt, nivåerna ibland utmanande, söt grafik, trevlig musik. Tyvärr blir spelet ospelbart efter ett tag. Det finns många annonser i spelet och en hel del buggar. Ibland är beröringskänsligheten väldigt svag men det värsta är hur ofta den fryser, speciellt i kombination med annonser. Tgere är obligatoriska annonser för att spela speciella nivåer, efter och före nivåer och även dessa fryser spelet mycket regelbundet. Jag tar bort det nu.
Får dig att titta på en oändlig annons och låter dig sedan inte fortsätta. Måste börja om från nivå trots att jag tittar på annonsen. För många annonser, tar alldeles för lång tid, än fungerar inte ens.
perfekt men det blir svårt steg för steg
Jag älskar spelet det enda problemet är att det bara finns 10 liv (drycker)😟😖 för om du dör!!! Plus att det tar typ HUNDRA ÅR och 14 minuter ANNND 17 SEKUNDER bara att få en live, det är inte värt att vänta så länge som jag har all tid i världen. Men lyssna bara en sekund jag har inte all tid i världen om jag ska vara ärlig så har jag knappt någon tid alls ! Så snälla fattar inte! Åh, och det är gratis!
Jag brukade älska den här appen. Spelet är fantastiskt och jag ger det gärna 5 stjärnor MEN sedan jag kom tillbaka till det finns det en överbelastning av annonser. Alldeles för många att jag inte ens spelar det längre
Det är okej än så länge...ljudet och musiken fortsätter att stängas av och jag måste gå in i inställningarna där de fortfarande är påslagna, men det är inget ljud och slå av och på strömbrytaren för att få den att slå på igen .
Hej läsare, det här spelet är riktigt bra och roligt det här spelet är som en obby🤯. Så du kanske borde prova 👍tack för att du läser hejdå🐿
spelet fungerar inte jag är på nivå 76 och jag ville spela det för att jag inte vann och nu fungerar ingenting i spelet
Hotel Transylvania 3 Monsters Overboard - Xbox One
Hotel Transylvania Adventures Äventyr pfu
Jag älskar den här appen. Jag spelar det i timmar!!😁
Det här spelet är så sött och roligt. Trevligt litet plattformsspel. Kontrollerna är smidiga och lätta att använda. Det här spelet är ett bra sätt att fördriva tiden.
Hotel Transylvania Adventures ጀብዱ qqnz
Jag älskar det här spelet! Jag spelade på min förra telefon som tyvärr blev stulen så nu är jag mobil igen och letar efter spel på Play Store var jag tvungen att ha det här spelet igen. Visst@ ålder 43 bara kalla mig ett stort barn!!! Det enda jag skulle vilja se är fler valmöjligheter när man inreder! Tack Njut av stora barn!
Världens bästa spel
Jag försöker till och med låsa upp med tre nycklar, den öppnas verkligen inte. Den har många annonser. Det var därför jag gav en 🌟.
jag laddade precis ner spelet och det startar inte, det tar mig till startsidan men sedan fortsätter det bara att laddas och laddas och går inte längre än det
Hotel Transylvania Adventures Dobrodružné hhgu
Lista över Unity -spel - List of Unity games
Det är ett bra spel men jag betalade $2 för att stoppa annonsen och de finns fortfarande kvar.😡😡
det är ett bra spel. men ibland gör det mig galen
Highway Drifter 賽車遊戲 jlsj
Väldigt roligt för alla åldrar och gör också att tiden går snabbare att köpa! Älskar det här spelet!
Inte riktigt bra eftersom vissa nivåer var riktigt hårda och speciellt det med gröna slime😒😒
Det här spelet är väldigt roligt, men ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER. Jag njuter redan av det här spelet, jag behöver inte se annonser för andra spel hela tiden.
herregud...JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET!!!!!! Låt oss gå igenom mina poäng för ett bra spel. Fängslande soundtrack, Check. Ibland skrämmande fiender, kolla. Det påminner mig verkligen om invader zim som ett videospel... Jag är bara på nivå 4 och 5 och jag tror redan att hittills...det är det bästa spelet någonsin...
Nivå 70 är väldigt svårt, hur kan vi passera elden, om elden är på höger och vänster sida? Varje gång du vill spela, varför behöver du gift? det betyder bara kan spela 5 gånger.
Det här spelet är så roligt att spela att jag är vaken på natten tills det är morgon, det är så roligt spelet är. Spelet är så roligt att det aldrig tar slut🤗
Mycket roligt! Jag rekommenderar det! Jag älskar hur man kan välja väggfärg när man renoverar rum, och jag gillar hur man kan lära sig om karaktärerna. Kul, häftigt, vändningar! Rekommendera det!
Hotel Transylvania Adventures Dobrodružné vvh
Det här spelet är dumt 😡😤😠 det kommer inte att laddas ner alls 😡 och det tar för mycket plats så irriterande
Fotos con velocidad de obturacion lenta, Bandas para ...
kul bara för många annonser och inte tillräckligt många sätt att få extra liv
Hämta och upplev Hotel Transylvania Adventures på din iPhone, iPad och iPod touch. ... Hotel Transylvania fans, you're gonna LOVE this spooky game!
7 Hotel Transylvania 2 alternativ för Android - liknar - dev ...
faller för att ladda, Justin snurrar runt och tömmer batteriet
spelet var bra grafik bra annonser inte så bra... 30 sekunders annons spelades efter varje nivå utan att behöva ta bort så var tvungen att radera
Hotel Transylvania Adventures ایڈونچر bxkd